Közel harmadával esett vissza az idén az iWiW látogatottsága, a tulajdonos új szolgáltatások bevezetésére készül. Közben megtorpant a Facebook lendülete.
Közel harmadával esett vissza az idén az iWiW látogatottsága, a tulajdonos új szolgáltatások bevezetésére készül – írja a Figyelő.
A fénykorában napi több mint egymillió látogatót vonzó IWIW-et mára csak 600-700 ezren keresik fel naponta, így a magyar fejlesztésű közösségű oldal az Origo.hu-val összefogva fejlesztésekre készül.
Részleteket nem árulnak el, annyit tudni, hogy „lokális, megjelenésében is teljesen egyedi hírszolgáltatás”-ra is számíthatunk.
Hogy mennyi esélye van az IWIW-nek a piacvezető Facebook ellen, arról megoszlanak a vélemények.
A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy nincs olyan közösségi oldal, amely ki tudta volna heverni a látogatottság komolyabb esését, másrészt – a nyugat-európai példákkal ellentétben – az IWIW nem rogyott össze fél év alatt a Facebook megjelenése után.
A történet érdekessége, hogy a Facebook dinamikus magyarországi terjeszkedése 2011 eleje óta megtorpanni látszik, sőt az utóbbi időben csökkenni kezdett.
Ezzel párhuzamosan viszont megjelent a közösségi portálok piacán a Google, és a pletykák szerint ezen dolgozik a Microsoft is.